Akademia Young Learners

Chwila przerwy na blogu wcale nie oznacza, że próżnowałam. Wręcz przeciwnie- działo się bardzo wiele. Przede wszystkim byłam na pierwszym zjeździe Akademii Young Learners organizowanej przez PASE. Prowadzącymi w pierwszym module były: Agnieszka Bielecka i Barbara Skrok. Jak zwykle PASE zostawił mnie z głową pełną pomysłów, a, że sam moduł dotyczył pracy z uczniem trudnym-pomysłów

niezwykle przydatnych. Zarówno Agnieszka jak i Barbara zasypały nas tysiącem praktycznych pomysłów i rozwiązań, a grupa, w której mam okazję być, okazała się niezwyklę refleksyjna, z chęcią dzieli się przemyśleniami i doświadczeniami. Krąży dobra energia i, mam wrażenie, że wzajemnie się napędzamy i stymulujemy. Tupię już nerwowo nogami i nie mogę się doczekać kolejnego, majowego, zjazdu. Podczas pierwszego spotkania- dzieliłyśmy się refleksją- dlaczego znalazłyśmy się na szkoleniu, mimo, że jesteśmy różne i mamy różne doświadczenia, środowiska, miasta- łączy nas jedno- chcemy się rozwijać i nie chcemy stać w miejscu.

Skomentuj

