Pencil what?

W szkole szukam siebie w dwóch rolach. Jestem anglistką ale od 3 lat jestem wychowawcą cudownej klasy. Moja klasa, z którą w tym roku będę się żegnać (i jest to dla mnie szalenie smutne) jest źródłem nieustannych inspiracji, refleksji, uśmiechów a czasami tupnięć nogą.

Są, przede wszystkim, grupą wspaniałych młodych ludzi z energią, inicjatywą i chęcią do działania a praca ( choć tu bardziej chciałoby się rzec: życie i bycie) z nimi to dla mnie wielka przyjemność. Przeżyliśmy razem wiele, mam nadzieję, że nikt na ich drodze nigdy nie każe im myśleć, że są ZBYT i , że powinni MNIEJ. Są piękni, kolorowi, rezolutni a ich energia, odpowiednio wykorzystana, daje nauczycielowi wiele.

Jedną z inspiracji, która pojawiła się podczas zajęć języka angielskiego było przejęzyczenie. No bo jak blisko od „pencil case” to „pencil cake”. Przejęzyczenie nie pozostało bez echa i podczas moich urodzin przygotowałam  właśnie ten drugi.  Był pyszny i posłużył za okazję do powspominania wszystkich przejęzyczeń, które pojawiały się podczas zajęć 🙂12932798_10208132651809010_657700785230556282_n

Skomentuj

